Úton az egységes DVSC felé!

A klub múltjára és hagyományaira építve indult el a megújult DVSC-brand.

A klub keddi sajtótájékoztatóján az egységes és újra sikeres DVSC felépítése, a DVSC közös brandje volt a téma.

A szervezeti és strukturális átalakítás mellett van egy nagyon fontos terület, az egységes DVSC brand és a márkához kapcsolódó jelképek, hívószavak, megjelenési formák kialakítása.

A cél az volt, hogy a DVSC hagyományait és identitását, múltját figyelembe véve, illetve arra építve készüljön el az új egységes DVSC arculat.

„Ez egy folyamat, melynek részeként folyamatosan kell megújuljunk és lépést tartanunk a kor kihívásaival – mondta el Ábrók Zsolt ügyvezető. – A cél, hogy egy olyan versenyképes brandet és klubot építsünk, mely komoly piaci szereplőként és komoly professzionális klubként tud megjelenni mind a sportszakmai, mind a gazdasági piacon. Az elmúlt évek tapasztalatait figyelembe véve cél volt, hogy Debrecen jelenjen meg az arculati elemekben, egyértelműsítve azt, amit esetlegesen külföldön a DVSC négy betűje nem tudott megmutatni.”

Az egységes arculat kialakításában a Nagoo Marketing Solutions Kft. vállalt szerepet.

„Jelenleg több szimbólumot használ a DVSC, külön címerei vannak mindkét felnőttegyüttesnek és akadémiának is, így szükség van a jelképek rendszerbe foglalására – mondta el Kádár Gergely, az arculati elemeket elkészítő cég kreatív igazgatója. – A szárnyaskerék szimbólumot egy absztrakt emblémává egyszerűsítettük, amely tartalmazza a DVSC-re jellemző elemeket, a lokomotív formát, a Debrecen szó kezdőbetűjét és a stadion csíkozottságát is. Ez a szimbólum az eredeti szárnyaskerék evolúciója, modernizálása. Ezeken felül megjelent a „LOKI” felirat, saját sportmárka emblémája lehet. A címerben lévő színeken is változtattunk, kivettük az aranyat, domináns lett a piros és a fehér. A két akadémiai címer is egységesítésre került, a szárnyaskereket és az egyéb jelképeket modern formában építettük be ezekbe.”

A kézilabda, illetve a labdarúgócsapat önálló címere megmaradt, a DVSC Kézilabda, illetve a DVSC Labdarúgó Akadémia címere egységes lesz.

„A DVSC nem csak sportvállalkozás, hanem médiavállalkozás, mely a legnagyobb közösséget szolgálja ki, ami a vidéki Magyarországot illeti. Ez hatalmas lehetőség és felelősség is egyben. A jövőben a bemutatott jelképekkel nagyon sok helyen és formában találkozhatnak majd szurkolóink.”

Ilyen kiemelt szimbólum a szárnyaskerék, mellyel önálló Loki-brandként szeretnénk bemutatkozni, de önálló jelkép még a stadion motívum, a „Loki-szárnyaskerék” az „1902 DVSC-szárnyaskerék”. A sajtótájékoztatóval egyidőben elindultak egységes social media felületeink (felnőtt honlapok, akadémiai honlap, facebook, instagram). Az eddig kizárólag kézilabdával foglalkozó, „EZ DEBRECEN” – című műsor, mindkét akadémia életét mutatja majd be, s az eddig kizárólag labdarúgásról szóló „Csak a Loki” – című magazin mindkét felnőttcsapat életébe nyújt majd betekintést. Szintén egységes dvsc.hu levelezési címek alakulnak ki és a teljes menedzsment egységesen a stadionba költözik.

Ez az egységes DVSC médiaportfóliója, mely egy folyamat eredményeképpen teljesen megújul, figyelembe véve a tradíciókat, az identitást, az értékeket és a kötődést Debrecenhez és az egységes DVSC-hez.

Kiemelt partnereink