Ellentétes félidők

Nagyszerű első játékrész után a második félidőben sokkal visszafogottabb teljesítményt nyújtott, végül nyolc góllal nyert Győrvári Viktor U17-es együttese a Békéscsaba ellen.

Fotó: Antal János

Első hazai mérkőzését játszotta az idei szezonban Győrvári Viktor U17-es együttese. Hazai pályán 100 százalékosak akadémistáink, így ennek megőrzése volt a cél a Békéscsaba ellen. Kiválóan kezdtek a mieink, szervezett, kemény védekezés, kiváló kaputeljesítmény Bengi Lili jóvoltából (67 %-os hatékonysággal védett), illetve könnyen megszerzett gólok főleg gyorsindításból. Záporoztak a debreceni gólok, főként Ratalics Luca és Varga Katalin jóvoltából, utóbbi találatával 12-1-re vezettünk 15 perc után! Ekkor erőre kapott a békéscsabai együttes, konzerválódott a tíz körüli különbség, a csereként beállók közül Solymosi Zsófi és Vincze Viktória is két gólt szerzett még az első játékrészben, így 16-5-ös eredménnyel fordultak a csapatok.

Jól kezdődött a második félidő, Tóth Rebeka találatával 18-5 volt ide, ám ekkor jelentősen változott a játék képe. Hét a hat elleni játékot alkalmaztak a vendégek, nagyon eredményesen. Habár Tóth Norina beállóból szerzett góljával 22-9-re vezettünk, megkezdte a felzárkózást a lila-fehér együttes. A kapuba beálló Halinda Viola és Szabó Dóra is több szép védést mutatott be, a kapusok teljesítményére nem lehetett panasz a mai napon. A védekezés fellazult, illetve nagyon eredményesen játszották a vendégek a 7-6 elleni játékukat, így szűkült a két csapat közötti különbség. Végül nyolc góllal nyertek akadémistáink, de az mindenképp elmondható, hogy két ellentétes félidőt produkáltak akadémistáink.

U17 I. osztály bajnoki mérkőzés, 12. forduló:

DVSC SCHAEFFLER–Békéscsabai ENKSE 29–21 (16–5)

DVSC: Bengi L.  – Ratalics L. 2, Tóth R. 3, Bristyán D. 3, Réti B. 3 (3), Varga K. 6, File Cs. 3. Csere: Halinda V., Szabó D. (kapusok), Solymosi Zs. 3, Vincze V. 3 (1), Szürös K., Tóth N. 2, Tóth F., Tóth P. 1. Edző: Győrvári Viktor.

Győrvári Viktor: Közhelyesen szólva ellentétes félidőket produkáltunk. Megmutatta ez a mérkőzés is, hogy a mentális állapot mennyire befolyásolja a teljesítményt. Miután játszottunk egy nagyon precíz első félidőt, azt hittük, hogy a második félidőben is így megy majd a mérkőzés. Ez is a tanulási folyamat része, hogy ezeket megtanuljuk, nem szabad leállni és menni kell előre, ameddig csak lehet. A második félidőben fokozatosan romlott a játékunk, olyanokat hibáztunk el, amelyeket az első játékrészben jól megoldottunk.

Kiemelt partnereink